Transport

Frakt og levering av våre produkter

 1. Man kan hente produktene gratis på våre lagere på Hadeland eller Skedsmokorset.

2. Vi kan tilby frakt med bla. Norlines til nærmeste terminal til en lav pris.

3. Vi kan tilby frakt med lastebil der kunden selv sørger for traktor eller gaffeltruck for å lesse av varene.                       

4. Vi kan tilby frakt med kranbil der varene blir lesset av der du måtte ønske.

Levereringstid fra Vilma Grillhytter og Naturbad AS
Noen produkter har vi som regel på lager, men de fleste større produkter må bestilles.
Leveringstid er normalt mellom 2-4 uker. Ikke bestill håndverker før varene er på plass i tilfelle forsinkelser fra våre levrandører. Vi gjør alltid vårt beste for at du skal få dine produkter så raskt som mulig. Dersom du ønsker å endre avtalt leveringstid må vi ha beskjed om dette så raskt som mulig.

Ved henting på terminal
Når man henter varene selv på terminal er det viktig at man sjekker varer for skader som har skjedd under transport før man kviterer dem ut. Eventuelle skader meldes fra til transpotøren som utleverer varene. Vilma Grillhytter og Naturbad er ikke erstatningpliktig for skader som oppdages etter man har forlatt terminalen.

Ved levering
Du eller en represtant for deg som avtales på forhånd via mail eller sms må være tilstede når varene leveres. Evetuelt kan du som kjøper gi oss fulmakt til å sette varene på angitt sted. Er ikke dette gjort vil varene bli tatt med tilbake til nærmeste terminal og må hentes derfra selv. Man kan også avtale nytt tidspunkt for utkjøring, men da vil dette bli fakturert i tillegg. Man må kvittere på at varene er mottatt. 

Skade på varene
Når du mottar varene så skal du snarest mulig sjekke om produktene er de samme som du bestilte, om produktene har feil eller mangler og om det har blitt noen skade under transport. Skader som ikke blir oppdaget med en gang skal meldes til Vilma Grillhytter og Naturbad innen tre dager etter at varene er mottatt.